Административен асистент на онлайн платформа |
Бранд - Шопинг България е ексклузивна, онлайн платформа, в която търговци и клиенти могат да изпитат следващото ниво на онлайн търговията. Ние търсим да назначим високо мотивирана личност, която да стане част от администрацията на нашия екип, да води кореспонденция при запитвания от клиенти, както и да комуникира с нашите търговци при въпроси и нужда от съдействие. Отговорности: - Кореспонденция с клиенти чрез имейл, телефонни разговори, както и в социалните мрежи; - Поддържане на профилите в социалните мрежи; - Комуникация с търговци и доставчици; - Изготвяне на отчети към ръководството; - Регулярно съгласуване на дейността с мениджърски екип, както и участие в оперативни срещи, обвързани с постигане на целите; - Отговорност към екипните резултати, подпомагайки ежедневните задачи. Изисквания за работа: • Опит в динамична и бързо-развиваща се работна среда; • Умения за работа в срокове и под напрежение; • Силни организационни и комуникационни умения; • Английски език на отлично ниво; • Опит като администратор на онлайн магазин; • Безпроблемно управление на всички социални канали за комуникация; Ние предлагаме: • Отлично възнаграждение, трудов договор на пълен работен ден; • Начално фирмено обучение; • Последващи обучения, свързани с професионалното развитие; • Възможност за присъединяване към екип от професионалисти; • Представителен офис, удобна и приятна работна среда; • Служебен компютър и телефон. Съгласно политиката на фирмата, всички наши служители се ваксинират срещу Ковид 19, затова и ще поощрим всички кандидати, които могат да предоставят сертификат за ваксинация или имат желание да си направят такава. |
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност!
Може да кандидатствате, като ни изпратите имейл на office@bsi24.bg и в заглавието на мейла напишете позицията, по която кандидатствате.
Специалист продажби и B2B
Бранд - Шопинг България е ексклузивна, онлайн платформа, в която търговци могат да изпитат следващото ниво на продажба чрез собствен, бутиков онлайн - магазин.
Ние търсим високо мотивирана личност, която да представлява нашата компания пред производители, вносители и търговци на различни брандове и типове продукти, представяйки им възможността за реализация на онлайн продажби чрез нашия проект.
Отговорности на търговски мениджър в BSI B2B:
• Представлява нашата компания пред нови клиенти.
• Разширява портфолиото от магазини в платформата , като планира и организира ежедневен график на работа, в който да се свързва с потенциалните марки и търговци.
• Води търговски срещи и прави презентации спрямо спецификата и вида на конкретна марка / търговец.
• Фокусира усилията си в продажбите, като изучава съществуващия и потенциалния обем на търговците в България.
• Регулярно съгласува дейността си с мениджърски екип , чрез представяне на планове и отчети за дейността и резултатите си, както и участва в оперативни срещи, обвързани с постигане на целите.
• Наблюдава и анализира онлайн поведението на конкурентни проекти , с цел по-добро позициониране на българския пазар.
• Обслужва търговците, като разисква с тях проблеми , разработва решения , изготвя отчети и дава препоръки на ръководството.
• Допринася за екипните резултати , подпомагайки ежедневните задачи и цели.
Изисквания за работа:
• Опит в динамична и бързо-развиваща се работна среда;
• Умения за работа в срокове и под напрежение;
• Силни организационни умения;
• Английски език –
• Задължителен опит в търговия и водене на бизнес-преговори;
• Компютърни умения –
• Силни умения за аналитичност , аргументиране и решаване на проблеми;
• Умения за затваряне на сделки;
• Презентационни умения;
• Шофьорска книжка ще се счита за предимство
Ние предлагаме:
• Отлично възнаграждение, трудов договор на пълен работен ден;
• Бонуси, обвързани с постигнатите резултати;
• Начално фирмено обучение;
• Последващи обучения , свързани с професионалното и личностно развитие;
•Възможност да се присъединяване към екип от страхотни професионалисти;
• Представителен офис, удобна и приятна работна среда;
• Ще имате възможност да работите с млад и амбициозен екип , всеки от който е ваксиниран за Ковид 19.
• Служебен компютър и телефон;
Съгласно политиката на фирмата , всички наши служители се ваксинират за Ковид 19, затова и ще поощрим всички кандидати , които могат да предоставят сертификат за ваксинация или имат желание да си поставят такава.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Може да кандидатствате, като ни изпратите имейл на office@bsi24.bg и в заглавието на мейла напишете позицията, по която кандидатствате.
Специалист продажби и B2B
Бранд - Шопинг България е ексклузивна, онлайн платформа, в която търговци могат да изпитат следващото ниво на продажба чрез собствен, бутиков онлайн - магазин.
Ние търсим високо мотивирана личност, която да представлява нашата компания пред производители, вносители и търговци на различни брандове и типове продукти, представяйки им възможността за реализация на онлайн продажби чрез нашия проект.
Отговорности на търговски мениджър в BSI B2B:
• Представлява нашата компания пред нови клиенти.
• Разширява портфолиото от магазини в платформата , като планира и организира ежедневен график на работа, в който да се свързва с потенциалните марки и търговци.
• Води търговски срещи и прави презентации спрямо спецификата и вида на конкретна марка / търговец.
• Фокусира усилията си в продажбите, като изучава съществуващия и потенциалния обем на търговците в България.
• Регулярно съгласува дейността си с мениджърски екип , чрез представяне на планове и отчети за дейността и резултатите си, както и участва в оперативни срещи, обвързани с постигане на целите.
• Наблюдава и анализира онлайн поведението на конкурентни проекти , с цел по-добро позициониране на българския пазар.
• Обслужва търговците, като разисква с тях проблеми , разработва решения , изготвя отчети и дава препоръки на ръководството.
• Допринася за екипните резултати , подпомагайки ежедневните задачи и цели.
Изисквания за работа:
• Опит в динамична и бързо-развиваща се работна среда;
• Умения за работа в срокове и под напрежение;
• Силни организационни умения;
• Английски език –
• Задължителен опит в търговия и водене на бизнес-преговори;
• Компютърни умения –
• Силни умения за аналитичност , аргументиране и решаване на проблеми;
• Умения за затваряне на сделки;
• Презентационни умения;
• Шофьорска книжка ще се счита за предимство
Ние предлагаме:
• Отлично възнаграждение, трудов договор на пълен работен ден;
• Бонуси, обвързани с постигнатите резултати;
• Начално фирмено обучение;
• Последващи обучения , свързани с професионалното и личностно развитие;
•Възможност да се присъединяване към екип от страхотни професионалисти;
• Представителен офис, удобна и приятна работна среда;
• Ще имате възможност да работите с млад и амбициозен екип , всеки от който е ваксиниран за Ковид 19.
• Служебен компютър и телефон;
Съгласно политиката на фирмата , всички наши служители се ваксинират за Ковид 19, затова и ще поощрим всички кандидати , които могат да предоставят сертификат за ваксинация или имат желание да си поставят такава.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Може да кандидатствате, като ни изпратите имейл на office@bsi24.bg и в заглавието на мейла напишете позицията, по която кандидатствате.